SERVEI D'INTERVENCIÓ ESPECIALITZADA EN VIOLÈNCIA MASCLISTA DE LES TERRES DE L'EBRE (SIE)

Què és el SIE?

Servei del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, gestionat per la Fundació Montsià, que ofereix atenció i recuperació a totes les dones i els seus fills i filles afectats per processos de violència masclista, per facilitar la reparació del dany patit.

El servei impulsa, col·labora i realitza actuacions d'informació, prevenció i sensibilització social contra la violència masclista.

logo SIE

On intervé?

A les quatre comarques de les Terres de l'Ebre, Montsià, Ribera d'Ebre, Terra Alta i Baix Ebre, com a servei públic de caràcter gratuït i dintre de la Xarxa d'Atenció i Recuperació Integral per a les dones, regulada a la llei 5/2008 de 24 d'abril del dret de les dones a erradicar la violència masclista, i en coordinació amb la resta de serveis de la xarxa.

1200px Comarques de les Terres de lEbre

A qui s'adreça?

• A totes les dones i els/les menors afectats per una situació de violència masclista en l'àmbit de la parella, laboral o social-comunitària, sense discriminació per edat, procedència, orientació sexual, religió, diversitat funcional i/o situació legal o administrativa.

Als familiars i entorn afectiu de la dona també afectats per la situació de violència masclista, i amb el consentiment d’ella.

• A la ciutadania dintre del territori de referència del SIE mitjançant intervencions de  detecció, prevenció i  sensibilització de la violència masclista.
  • A professionals dels serveis i recursos que sol·liciten assessorament.

Quines són les funcions del SIE?

• Proporcionar una atenció social i terapèutica especialitzada i continuada en relació al procés de violència viscut.
  • Adequar el model d'intervenció social, legal i terapèutic al procés de recuperació de les dones i dels fills i filles que han patit violència masclista
  • Oferir una informació de qualitat sobre els recursos de la xarxa pública i associativa.
  • Treballar coordinadament amb altres serveis per tal d'evitar noves victimitzacions.

Quines persones professionals formem part del SIE Terres de l'Ebre?

Som un equip interdisciplinari integrat per Treballadora Social, Jurista, Psicòloga de dones, Psicòloga infanto-juvenil, Educadora Social, Auxiliar administrativa i Directora.

On ens ubiquem?

• Amposta

C/ Miquel Granell, nº 2, 1r pis.

Horari d'atenció al públic: de dilluns a divendres de 9:30 a 14h i de 16 a 19:30h.

• Móra d'Ebre

C/ Bonaire, nº 37. Oficina del Departament de Treball.

Horari d'atenció: dimecres amb cita prèvia.

Telèfon: 977 70 01 68

Fax: 977 70 17 85