La Junta de Govern de la Diputació de Tarragona per acord de data 18 de maig de 2018, ha atorgat a Fundació Montsià una subvenció de 10.000,00€ destinada al projecte “Formació, inserció sociolaboral i acompanyament a persones aturades de la comarca del Montsià”.

logodiputacionegre1

POLÍTICA DE QUALITAT

pdf

BORSES DE TREBALL

Les borses de treball faciliten a les persones trobar feina i, a les empreses trobar treballadors per a ocupar en els seus llocs vacants. És una forma eficient de relacionar les empreses i els treballadors, ja que ofereixen informació de l'empresa i el lloc a ocupar a més dels requisits necessaris per a la realització d'aquella feina.

Algunes de les borses que hi tenim al territori són:

electrician 2755682 640

RENOVATS ELS CERTIFICATS ISO
 La Fundació Montsià mitjançant l'auditora TÜV InterCert SAAR, ha renovat la certificació ISO 9001:2015 per a Disseny i impartició de cursos de formació no reglada, accions formatives i d'inserció laboral del Servei d'Ocupació de Catalunya.
icon iso   icon iso  icon iso
 electrician 2755682 640

FACEBOOK FUNDACIÓ MONTSIÀ

La Fundació Montsià en el seu treball per apropar-se a vosaltres disposa d'una pàgina a les xarxes socials des de la qual realitza publicacions diàriament amb diferents tipus d'informació.

Ja que un dels objectius de la Fundació Montsià és la de formar els treballadors que es troben en atur i facilitar-los la incorporació en el mercat laboral, dins d'aquesta plataforma es pot trobar, a més d'informació d'interès, ofertes de feina del territori i ofertes de formació.

Per accedir al portal entreu en el següent enllaç: FACEBOOK FUNDACIÓ MONTSIÀ

flogo rgb hex brc site 250